Followers

Friday, February 6, 2009

JB kampung halamanku

Aku nie senantiasa sibuk. Sepanjang masa ader saje benda nak buat kadang2 aku lupa nilai persahabatan dan keluarga. Kekadang aku kena betul2 plan dan set appointment just utk lepak ngan member2 lama aku. Dan aku plak dah lama tak balik jenguk nenek aku kat JB. So Isnin haritue aku main blah je, amek cuti dua hari utk spend time ngan dia. Kalau nak tunggu bila aku free memang sampai lebamlah. So aku drive balik kampong for the first time.

Aku balik dgn Nadia dan Nadira, so faham2 jelah perjalanan haritue riuh rendah macam nak balik raya plak. Diorang plak balik Batu Pahat nak surprise bapak dia, sebab bapak dia punya birthday hari tue. So aku drop diorang then, lepas jamah makanan sket aku bertolak ke JB ikut jalan dalam. Aiyoo !!! Pening owh.

Tapi I had fun. Im glad I made that decision of coming back home eventhough for 3 days. Dapat jugak rasa borak2 ngan tok aku, dan sempatlah bawak dia dinner dekat Bandar Tua (OldTown Coffee)

Now I’m back to reality, ready to work :)

No comments: