Followers

Tuesday, June 16, 2009

How low can i go?

Its always been me. Aku yg buat itu aku yg buat ini. Bila semua give up aku jugak yg nak tarik sorang2. Aku jugak yg kecik hati. Aku jugak yg kena stay strong. Aku jugak yg kena bgtau semua orang we doing it for passion. Apa aku takde perasaan ke? Aku kena jaga hati semua orang and biar makan hati sorang2. Sampai bila aku nak kena buat benda nie? Aku takde keje lain ke nak buat.

Commonlah tuhan jadikan masalah supaya ianya diselesaikan. Bukan suruh duduk and termenung dibelenggu masalah. Tuhan suruh kita muhasabah diri sbb yang baik datang darinya yg tak baik tu datang dari kau dan mungkin juga aku. Apa aku takleh rasa give up ke just because i look like im strong. Aku takleh kecik hati dan menangis ke just because i potray myself as being firm. Whats gonna happen kalau aku yg kuat dulunya skang rasa fed up dan quit from doing things...

Now you witness.....

How about a round of applause to the new upcoming star

Andi A. Merican

No comments: