Followers

Sunday, December 28, 2008

Merry Christmas

Merry Christmas everyone !!!

Aku celebrate christmas eve dekat studio je. Waktu tu aku tengah pack producing this one group for their second single. Memang sebenarnya tak perlu pun sambut perayaan ni, tapi memangdangkan kita ni orang Malaysia dan masyarakat terdiri drpd kaum yg majmuk, selalunya perayaan begini memang disambut dengan meriah tak kira bangsa dan agama. Semua kita bedal!!! Tapi entah macam mana beberapa hari kebelakangan ni dateline aku macam berlambak je, so terpaksalah keje lebih masa. Tak dptlah nak party :(

Kat office aku, semua orang beriya2 nak exchange gift. Aku pun turut serta walaupun sebenarnya macam tak berapa minat. I got myself a massager from my colleague. Now why on earth does anyone think that i need a massager? Tapi gift paling best aku dapat ialah a diary cum organizer for 2009 from my gf. Dia bagi aku yg kelas lagi vogue punya, kecik dan cantek, kalau dipadankan dengan tuan dia nie, memang orang nampak aku musician yang educated. hehe. Tapi the truth is, aku memang sgt perlukan organizer, dan memang aku akan gunakan diary tu setiap hari pada 2009 nanti. Aku pulak belikan dia buku. Aku tau dia memang suka membaca, jadi aku belikan dia 3 buku dalam satu pack, a special edition for Christmas lah nie..:)

On Christmas itself, I was with her the whole day......

No comments: